Parandamaks Plaadimaailma klientide kasutajakogemust, kasutame oma veebilehel küpsiseid. Kui jätkate lehe sirvimist, siis nõustute küpsiste kasutamisega.

E-poe kasutustingimused

1. Kasutustingimuste objekt ja üldsätted

1.1 Käesolevad Hansas Plaadimaailm OÜ e-poe kasutustingimused (edaspidi Tingimused) reguleerivad aadressil www.plaadimaailm.ee asuva Hansas Plaadimaailm OÜ e-poe (edaspidi e-poe) haldaja, kelleks on Hansas Plaadimaailm OÜ (registrikood 12979816, asukoht Peterburi tee 81, 13816 Tallinn, e-post info@plaadimaailm.ee, edaspidi Müüja), ja e-poe eraisikust kui ka juriidilisest isikust kasutaja (edaspidi Ostja) vahelisi e-poe kasutamisest ja selle käigus sõlmitavatest tehingutest tulenevaid õigussuhteid.

1.2 Lisaks käesolevatele Tingimustele reguleerivad Hansas Plaadimaailma e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

1.3 Tingimustes ja müügilepingus sisalduvate sätete vastuolu korral lähtutakse prioriteetsuse määramisel müügilepingust.

1.4 OÜ Hansas Plaadimaailm on õigustatud Hansas Plaadimaailma e-poe arengust tulenevalt ning e-poe parema ja turvalisema kasutamise huvides käesolevaid Tingimusi ja hinnakirja muutma ning täiendama. Tingimuste ning hinnakirja muudatustest ja täiendustest teatatakse interneti leheküljel www.plaadimaailm.ee


2. Hinnad

2.1 Kõikide e-poes müüdavate toodete (edaspidi Kaup) hinnad on eurodes ja sisaldavad Eesti Vabariigis müügitehingu sooritamise hetkel kehtivat käibemaksu, samuti muid riiklikke või kohaliku omavalitsuse poolt kehtestatud makse.

2.2 Kauba hind ja Kauba saadavus võivad jooksvalt ja ette teatamata muutuda. Kui Ostja on esitanud tellimuse enne Kauba hinna muutmist, rakendatakse tellimuse hetkel kehtinud hinda.

2.3 Müüjal on õigus e-poe vahendusel sõlmitud müügilepingust sanktsioonideta taganeda ning tellitud Kaup jätta üle andmata või teenus osutamata kui Kaup on laost otsa saanud (peale tellimuse esitamist selgub, et tellitav Kaup sai laost otsa). Kui kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud süsteemivea tõttu valesti. Kui Müüjal ei ole võimalik tellimust täita, võetakse Ostjaga ühendust ning tagastatakse tasutud summa juhul, kui Ostja on jõudnud Kauba eest ettemaksu teha. 


3. Ostukorv  ja müügilepingu sõlmimine

3.1 Ostja poolt e-poest välja valitud kauba müügitehingu sooritamiseks tuleb Ostjal esmalt lisada soovitav Kaup virtuaalsesse ostukorvi (edaspidi Ostukorv), klikkides selleks kauba tooteinfo juures asuvale lingile „Lisa ostukorvi“. Juhul, kui Ostja soovib sama müügitehingu raames osta veel Kaupu, peab ta eelkirjeldatud toimingu sooritama iga tema poolt soovitava kauba puhul. 

3.2 Tootepildid on illustratiivse tähendusega.

3.3 Tellimuse vormistamise jätkamiseks tuleb Ostjal valida järgmisena sobiv transpordiviis. 

3.4 Sooduskoodi olemasolul saab sisestada järgmisesse lahtrisse sooduskoodi.

3.5 Tellimuse lõplikuks vormistamiseks tuleb Ostjal täita kontaktandmete väljad. Kõikide tärniga (*) tähistatud väljade täitmine on kohustuslik. Olge kontaktandmete sisestamisel ja lahtrite täitmisel tähelepanelik, sest selle informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub ostetud toodete kiire ja häireteta kohaletoimetamine. 

3.6 Kui tellimuse kohaletoimetamise aadress erineb arve omast siis tuleb Ostjal teha linnuke vastavasse kasti ja täita ära uued kohaletoimetamise väljad. Kõikide tärniga (*) tähistatud väljade täitmine on kohustuslik. 

3.7 Kui kõik väljad on täidetud ja Ostja soovib kinnitada tellimuse siis tuleb lisada järgnevasse lahtrisse linnuke, mis kinnitab Ostja nõustumist lepingu Tingimustega. 

3.8 Kui Ostja on valinud Kauba kohaletoimetamiseks kullerteenuse siis lisandub Kaupade hinnale transpordikulu/ postikulu, mis kuvatakse automaatselt Ostja tellimuse ülevaates. 

3.9 Toodete müügileping loetakse sõlmituks (Lepingu jõustumine) arvates tellimuskinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest OÜ Hansas Plaadimaailm arvelduskontole.


4. Müügilepingu eest tasumine

4.1 Pangalingiga saab E-poes tasuda Kauba eest järgnevate pankade pangalingi kaudu:
Eesti: Swedbank, SEB, LHVbank, Luminor, Coop Pank, Pocopay, Citadele,
Soome: Nordea, Danske Bank, Pohjola, Ålandsbanken, Handelsbanken, S-Pankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Revolut,

4.2 Järelmaksuga saab E-poes tasuda järgmiste teenusepakkujate kaudu: Esto, Liisi,

4.3 Osta kohe, maksa hiljem lahendusi pakuvad E-poes: Indivy 3, mis pakub võimalust tasuda ostude eest kolmes võrdses osas ning Indivy, mis pakub võimalust tasuda ostude eest järgmisel kuul.

4.4 Tellimisel oleva kauba osas saadab Müüja Ostjale 50% ettemaksu arve. Enne ettemaksu arve tasumist Kauba tellimust tarnijale ei esitata.

4.5 Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool E-poodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga ja järelmaksu puhul, vastavat teenust pakkuva ettevõtte turvalises maksekeskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Hansas Plaadimaailm OÜ-le kuuluvale arvelduskontole.

E-poe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.


5. Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine

5.1 Müüja kohustub koheselt pärast Lepingu jõustumise kohta informatsiooni saamist asuma müügitehingut täitma, väljastades müügitehingu objektiks oleva Kauba Ostja poolt märgitud sihtkohta toimetamiseks transpordiettevõttele.

5.2 Kauba toimetab kullerfirma kohale tootekaardil ja tellimuse kinnitusel näidatud või Kliendiga eelnevalt kokkulepitud tarne tähtaja jooksul.

5.3 Juhul, kui Ostja poolt tellitud Kaupa ei ole laos ja see tuleb spetsiaalselt tarnijalt tellida ning on ilmne, et Kauba kohaletoimetamine toote kirjelduses määratud tarnetähtaja jooksul ei ole võimalik, ning muudel juhtudel, kui Kaupade tähtaegne kohaletoimetamine ei ole võimalik asjaoludel, mille eest Müüja ei vastuta, teavitatakse sellest Ostjat tellimuse vormistamisel teatatud kontakttelefoni või e-posti teel esimesel võimalusel või hiljemalt 2 tööpäeva jooksul arvates Lepingu jõustumisest ning ühtlasi antakse teada Ostja poolt tellitud Kauba kohaletoimetamise tähtaeg.

5.4 Juhul, kui Ostja kaotab Kauba kohaletoimetamise pikema tähtaja tõttu huvi Kauba ostmise vastu, on Ostjal õigus oma tellimus tühistada (vt täpsemalt punktidest 6.1. ja 6.3.) ning Ostja poolt tasutud summa (koos transpordi maksumusega) tagastatakse. Ostja poolt tasutud summa tagastatakse esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 7 päeva jooksul alates teate saatmisest.

5.5 Kui Ostja poolt tellitud Kaup on kullerfirmale üle antud, võtab kullerfirma Ostjaga eelnevalt ühendust, et täpsustada Kauba kohaletoimetamise aeg.

5.6 Kullerfirma toimetab Kauba Ostja poolt tellimuse vormistamisel märgitud aadressile. Sihtkoha hilisem muutmine ei ole võimalik.

5.7. Kaupade transport toimub uksest ukseni. Kaup toimetatakse kohale korteri või maja välisukseni, väravani jne. Kullerfirma ei ostuta Kaupade korterisse või majja toomise teenust. 

5.8 Ostja peab jälgima tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi Kauba kohaletoimetamisel. Müüja ja kullerfirma ei vastuta Kauba kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Ostja poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.

5.9 Kaup antakse kulleri poolt Ostjale üle koos saatelehega. Enne saatelehe allkirjastamist soovitame tungivalt Ostjal toodete pakend üle vaadata ja selle väliste vigastuste korral märkida kulleri saatelehele sellekohane märkus. Palume Ostjal vigastatud pakendiga tootest teatada e-posti teel info@plaadimaailm.ee või OÜ Hansas Plaadimaailm kontakttelefonile 6 564 189. Vigastatud pakendist tuleb teha viivitamatult fotod ning vigastatud pakend säilitada kuni pretensiooni lahendamiseni.

5.10 Ostja peab Kauba kättesaamisel ja selle kasutusse võtmisel arvestama, et ta avaks Kauba pakendi võimaluse korral ettevaatlikult seda kahjustamata ning säilitaks Kauba pakendi, samuti Kaubale paigutatud tehasekleebised ja partiinumbrid, et välistada lepingust taganemise soovi korral sellega seonduvad riskid, vastavalt punktis 6 kehtestatud Tingimustele.

5.11 Ostukorvis kuvatavad transpordi hinnad kehtivad Eesti Vabariigi piires. Juhul, kui Ostja poolt ostetud Kauba sihtkoht asub väljapool Eesti Vabariiki, täpsustab Müüja Kauba sihtkohta toimetamise tähtaja Ostjaga iga Kauba puhul eraldi. Kauba kättetoimetamise täpsemad Tingimused väljapoole Eesti Vabariiki sõltuvad rahvusvahelise transpordiettevõtte Tingimustest ja tavadest.


6. Müügilepingust taganemine ja kauba tagastamine

6.1 Ostjal on õigus peale Kauba eest tasumist kuid enne Kauba kohaletoimetamist oma tellimus tühistada, saates Müüja elektronposti aadressile info@plaadimaailm.ee vastavasisulise teate koos tellimuse numbri ning oma panga arvelduskonto numbriga.

6.2 Füüsilisest isikust Ostjal on õigus taganeda müügilepingust 14 kalendripäeva jooksul alates Kauba kättesaamisest. Kauba kättesaamist tõendab Ostja allkiri Kauba saatelehel koos Kauba kättesaamise kuupäevaga. 

6.3 Müügilepingust taganemiseks peab Ostja esitama Müüjale nimetatud tähtaja jooksul kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis taganemisavalduse, milles Ostja märgib, kas ta soovib lepingust taganemise korral saada Müüjalt tagasi Kauba hinna ja kättetoimetamiskulud või vahetada ostetud Kauba mõne muu Müüja poolt pakutava Kauba vastu.

6.4 Taganemisõiguse kasutamiseks võib Ostja kasutada taganemisõiguse näidist, mille saab alla laadida siit Taganemise avaldus .dox formaadis või saata taganemisavaldus taasesitamist võimaldavas vormis elektronposti aadressile info@plaadimaailm.ee

6.5 Taganemisavaldusel tuleb ära märkida tagastatav Kaup, Kauba kogus, arve/ tellimuse number ja arveldusarve number kuhu Kauba eest tasutud summa tagastatakse. 

6.6 Ostja on kohustatud tagastatud Kauba toimetama Müüjani 14 päeva jooksul arvates taganemisavalduse saatmisest. Kui Kaup ei ole nimetatud tähtaja jooksul Müüjani jõudnud, pikeneb tagasimakse tähtaeg päevani, kui Kaup on Müüjani jõudnud või kuni Ostja on esitanud tõendi, et on Kauba tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

6.7 Ostja poolt loetakse asja tagastamise kohustus tähtaegselt täidetuks, kui ta on lepingu esemeks olnud asja tagasi saatnud 14 päeva jooksul, alates taganemisavalduse tegemise päevast.

6.8 Füüsilisest isikust Ostjal puudub õigus Tingimuste punkt 6.2. alusel müügilepingust taganeda, kui müügilepingu objektiks olevaks Kaubaks on:

6.8.1 Kaup, mis on Ostjale spetsiaalselt tellitud, arvestades Ostja isiklikke vajadusi;

6.8.2 Kaup, mida ei saa selle olemuse tõttu tagastada, mis on kiiresti riknev või mille kasutamistähtaeg on möödunud;

6.8.3 Plaadisegud, vuugisegud ning muud puhastus- ja hooldustooted, kui Ostja on avanud Kauba pakendi.

6.9 Tagastatav Kaup peab olema komplektne (sisaldama tootepakendit ja kõiki tootepakendis sisaldunud esemeid). Kui Kaup on ostetud kampaania korras, kus Kaubale on lisatud veel mõni Kaup, tuleb Ostjal tagastada kogu komplekt (st. kõik Kaubad). Kaup peab olema samas seisukorras, mida võib eeldada, kui kauplusest/ laost Kaup väljastati.

6.10. Tagastatav Kaup ja Kauba pakendid peavad olema terved ja/ või sellises seisukorras, nagu need Ostjale üle anti. 

6.11 Kauba tagastamisega seotud transpordikulud tuleb tasuda Ostjal vastavalt valitud tagastamise viisile. Juhul kui Ostjal on võimalik Kaup tagastada sama uksekoodi alusel, millega tellimus kätte saadi ning tagastamine on seetõttu Müüja kulul, on Müüjal õigus tagastuskulu tasaarveldada tagastamisele kuuluvast summast.

6.12 Itella SmartPosti pakiautomaadi või Itella SmartPosti kulleri teenust kasutades palume Kaup saata Tallinna Lasnamäe Centrumi (RIMI) pakiautomaati, Mustakivi tee 13, Tallinn. Muudel juhtudel tuleb Kaup tagastada Hansas Plaadimaailm OÜ lattu, Peterburi tee 81, 13816 Tallinn

6.13 Kui pärast Kauba tagastamist Müüja poolt teostatud Kauba seisukorra kontrolli tulemusena on selgunud, et tagastamisele kuulunud Kaup on halvenenud, tuleb Ostjal hüvitada asja väärtuse vähenemine. Müüja võib esitada sellekohase nõude hiljemalt 14 päeva jooksul arvates Kauba tagastamisest. Müüjal on õigus tasaarvestada Kauba väärtuse vähenemine Ostja poolt Kauba eest tasutud ning Ostjale tagastamisele kuuluva summaga. 

6.14 Ostja on kohustatud Kauba väärtuse hüvitama juhul kui Kaup on Ostja poolt ümber töödeldud, rikutud, koormatud kolmanda isiku õigustega jms juhtudel.

6.15 Juhul, kui Ostja ei ole nõus tasaarvestamise teates näidatud väärtuse vähenemisega, on Ostjal õigus kaasata toote väärtuse vähenemise kindlakstegemiseks sõltumatu ekspert. Ekspertiisiga seotud kulud jagatakse pooleks Ostja ja Müüja vahel, v.a juhul, kui ühe poole seisukoht osutub ilmselt põhjendamatuks. Sellisel juhul kannab ekspertiisiga seotud kulud pool, kelle seisukoht osutus ilmselt põhjendamatuks.

6.16 Müüja tagastab Ostjale tagastatava Kauba kättesaamisel viivitamata, kui mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvestades taganemisavalduse saamisest, kõik Ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Kõik tagastamisele kuuluvad tasud kantakse Ostja arvelduskontole. 

6.17 Müüja võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks olevad Kaubad tagasi saanud või kuni Ostja on esitanud tõendid, et on Kauba tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

 

7.  Pretensioonide esitamise kord ja Müüja vastutus Kauba mittevastavuse puhul

7.1 Pretensioonide esitamise õigus

7.1.1 Müüja vastutab Kauba lepingutingimustele mittevastavuse ja puuduste eest, mis ilmnevad 2 aasta jooksul arvates Kauba üleandmisest Ostjale. Esimese aasta jooksul Kauba üleandmisest Ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Müüja kohustus. Pretensiooni esitamise korral kannab esimese aasta jooksul Kauba üleandmisest Ostjale Kauba parandamisega või Kauba asendamisega seotud kulud, eelkõige veo-, posti-, töö-, reisi- ja materjalikulud alati Müüja (VÕS § 222 lg 4). Peale esimest aastat kannab vastavad kulud Müüja üksnes juhul, kui pretensioon oli õigustatud. 

7.1.2 Kaubal puuduse ilmnemisel tuleb Kauba kasutamine lõpetada. 

7.1.3 Puudusega Kauba puhul on Ostjal õigus esitada Müüjale kaebus. Kaebus tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui kahe kuu jooksul alates Kauba puuduse avastamisest. Kauba nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada pretensioon e-posti aadressile info@plaadimaailm.ee, kus on märgitud Ostja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus ja täpsustavad fotod. Pretensioonide lahendamiseks peab Ostja säilitama ostudokumendid (arve, leping jne), mis tõendavad Kauba ostmist. Ilma müüki tõendava dokumendita võib Müüja probleemi lahendamata jätta.

7.1.4 Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Ostjaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 15 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest. 

7.1.5 Müüja ei vastuta Kauba puuduste eest, mis on tekkinud Kauba otstarbele mittevastava kasutamise, hooldamise või rikkumise tõttu.

7.1.6 Ostjal on õigus nõuda Müüjalt ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja Kauba eest raha tagastamist, kui Müüjal ei ole võimalik Kaupa asendada; Kauba asendamine ebaõnnestub; Müüja ei ole Kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud ja Ostjale on sellest tingituna tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi. 

7.1.7 Lisaks pretensiooni esitamise õigusele on Ostjal ka muud seadusest tulenevad õigused. Ostjal on võimalik Kauba lepingutingimuste mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele sh nõuda lepingu täitmist, alandada hinda, nõuda kahju hüvitamist ja leping üles öelda. 

7.1.8  Lepingu ülesütlemise korral tagastatakse Ostjale lepingu alusel saadu 14 päeva jooksul arvates otsuse tegemisest. 

7.2 Müüja vastutus Kauba mittevastavuse puhul

7.2.1 Pretensiooni esitamise õigus on Kauba mittevastavuse puhul kaks aastat alates Kauba üleandmisest Ostjale. Kahe aastane pretensiooni esitamise õigus laieneb nii eraisikutele kui ka ettevõtetele.

7.2.2 Müüja ei vastuta Kauba puuduste eest, mis on tekkinud Kauba otstarbele mittevastava kasutamise, hooldamise või rikkumise tõttu.


8. Tingimuste muutmine, vaidluste lahendamine

8.1 Müüjal on õigus Tingimusi osaliselt või täielikult ühepoolselt ja ilma etteteatamata muuta. Muudatused jõustuvad alates nende avaldamisest koduleheküljel www.plaadimaailm.ee. Kui Ostja esitas tellimuse enne Tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse Ostja ja Müüja vahelisele õigussuhtele Ostja poolt tellimuse esitamise hetkel kehtinud Tingimusi, v.a kui seaduses või Tingimustes on ette nähtud teisiti.

8.2 Tehingu osapooled vastutavad teineteise ees Tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses. Müüja ei vastuta Ostjale tekitatud kahju eest või Kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või Kauba kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Müüja ei saanud mõjutada ning mille saabumist Müüja ette ei näinud ega võinud ette näha (vääramatu jõud).

8.3 Ostjal on Müüja e-poe osas tekkinud pretensioonide korral õigus edastada need e-posti teel info@plaadimaailm.ee või helistada telefonil 6 564 189.

8.4 Kui Müüja on keeldunud Ostja kaebust lahendamast või Ostja ei ole nõus Müüja pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Ostja esitada kaebuse tarbijavaidluste komisjonile Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelvalve Ameti kaudu, veebikeskkonna http://ec.europa.eu/odr kaudu või kohtule. Menetlustingimustega saab tutvuda siin. Komisjoni pöördumine on Ostjale tasuta ning tehingu väärtus peab olema üle 30 euro. Ostja võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijavaidluste komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelvalve Ameti kodulehel. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Ostja ja Müüja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse. Kohtusse pöördumise korral on Ostja ja Müüja leppinud kokkuleppelise kohtualluvusena kokku Müüja asukohajärgse kohtu.

8.5. Lisaks võib Ostja interneti teel ostetud Kaupade või teenuste kohta esitada kaebuse Euroopa Liidu poolt loodud veebisaidi kaudu ning leida vaidluse menetlemiseks sõltumatu kolmas osapool („vaidluste lahendamise üksus”). 

 

 9. Isikuandmete töötlemine

9.1. Ostja annab e-poes andmeid sisestades ning neid kinnitades õiguse koguda ja töödelda Ostja isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, Kauba kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-posti aadress) ning edastada isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks logistikapartnerile. Isikuandmeid edastatakse transpordiettevõtetele vaid sellisel määral, mis on vajalikud Kauba kohaletoimetamiseks - CF&S Estonia AS, Schenker AS, DSV Transport AS, Itella SmartPOST OÜ vms.

9.2. Hansas Plaadimaailma e-poel on õigus kasutada Ostja elu- või asukoha aadressi Tellimuse või Kauba kohaletoimetamisega seotud informatsiooni edastamiseks Ostjale.

9.3. Ostjal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või Kauba kohaletoimetamiseks.

9.4. Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult siis, kui Ostja on selle jaoks andnud eraldi nõusoleku veebilehel.

9.5. Krüpteeritud andmesidega pankades ostude eest tasumisel tagab Ostja personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka Müüjal ligipääs.